Dieta wodna

Pewnie każdy z nas słyszał o tym, że powinno wypijać się, co najmniej dwa litry wody dziennie. Oprócz obowiązku dostarczania jej dużej ilości naszemu organizmowi podczas letnich dni, powinniśmy pamiętać o nieco innym jej zastosowaniu, czyli ograniczającym łaknienie. Pijąc dużo wody i jedząc posiłki bogate w wodę, w pewnym sensie „zapychamy” nasz żołądek, co sprawia, że mamy uczucie sytości i nie chce nam się jeść.

Dlatego właśnie została wymyślona dieta wodna. Podczas jej stosowania wypijamy około dwa litry czystej wody dziennie. Należy jednak pamiętać, aby wypijane porcje nie były wielkie, gdyż nie możemy dopuścić do rozciągnięcia żołądka. Powinniśmy pamiętać o przestrzeganiu kilku podstawowych zasad. Po pierwsze musimy unikać napojów gazowanych i słodzonych. Nie powinniśmy spożywać tłuszczów i węglowodanów, a jedynie potrawy lekkostrawne. Unikajmy mleka i sera. Każdego wieczora warto również wypić herbatkę oczyszczającą, która wspomoże trawienie i pomoże oczyścić nasz organizm.

Oprócz tego każdego ranka, przed śniadaniem, najlepiej zaraz po obudzeniu, powinno wypić się dwie szklanki wody, można pozwolić sobie na wodę z cytryną. Jakie są składniki jadłospisu przy takiej diecie? Możemy pić kawę zbożową, jeść miód, starte jabłko z muesli, sałatki owocowe, zupy, ryż, jogurty, kefiry, pieczywo i chudą wędlinę.

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *